Soluția Click to Pay, extindere globală

Soluția Click to Pay pentru cumpărături online se extinde la nivel global. American Express, Discover, Mastercard și Visa au anunțat că vor demara pregătirile tehnice pentru acest proces, scrie Mediafax.

Soluția Click to Pay este bazată pe standardul EMV Secure Remote Commerce. Ea va fi disponibilă în țări precum Australia, Brazilia, Canada, Hong Kong, Irlanda, Kuweit, Malaezia, Mexic, Noua Zeelandă, Qatar, Arabia Saudită, Singapore, Emiratele Arabe Unite și Marea Britanie, urmând ca alte țări să se alăture ulterior.

Simplificarea și securizarea plăților online

Soluția Click to Pay își propune să simplifice și să securizeze plățile online efectuate de consumatori. Plăți pe site-uri web sau mobile, în aplicații sau pe alte dispozitive conectate. Ea înlocuiește opțiunea de introducere a datelor cardului și a celor personale de la momentul finalizării cumpărăturilor.

Soluția avansată de plată online reflectă experiența pe care cumpărătorul o are într-un magazin fizic. Acolo unde, la casă, un singur terminal acceptă toate tipurile de plăți cu cardul. În concordanță cu obiectivul interoperabilității, Click to Pay urmărește să ofere consumatorilor o experiență eficientă. Indiferent de mediul sau rețeaua digitală în care are loc finalizarea unei comenzi.

Soluția este disponibilă deja în SUA

American Express, Discover, Mastercard și Visa au anunțat soluția universală de checkout online în octombrie 2019. Inițial pe teritoriul Statelor Unite. De atunci și până în prezent, peste 10.000 de comercianți au oferit clienților această opțiune. Inclusiv Cinemark, Crate & Barrel, Expedia, FreshDirect, Jo-Ann Fabric and Crafts, Joseph A. Bank, diviza de marketplace a Rakuten U.S., Saks Fifth Avenue și SHOP.com.

De asemenea, Emirate, Mitre 10 Ltd. (Noua Zeelandă), Noel Leeming, 1-day, Pizza Hut Australia, The Warehouse, Torpedo7, Ticketek și Warehouse Stationery se numără printre jucătorii importanți din întreaga lume care vor sprijni implementarea Click to Pay.

Pentru a extinde serviciul către mai mulți comercianți, fiecare dintre cele patru companii va începe să lucreze cu proprii furnizori de servicii de plată, procesatori și acceptatori din ecosistemul financiar, pentru a oferi opțiunea de checkout online simplificată, care să accepte toate rețelele participante. Companii precum ACI Worldwide, Aurus, Blckbaud, BlueSnap, Braintree (un serviciu PayPal), CyberSource, Global Payments, Mastercard Payment Getway Services sau Square au adoptat deja soluția Click to Pay în Statele Unite și oferă partenerilor această opțiune în toate rețelele de plată disponibile. Alți parteneri care susțin extinderea soluției Click to Pay sunt Checkout.com, Noon Payments, Safecharge și Windcave, urmând să fie anunțate și alte companii, pe măsură ce serviciul va fi lansat în alte regiuni.

Lasă un răspuns