sursa:Google

Servicii online pentru rezolvarea daunei mașinii și service la ușa șoferului păgubit, lansate din cauza coronavirus

Servicii online pentru rezolvarea daunei mașinii și service la ușa păgubitului au fost lansate din cauza coronavirus. Standardele din piața locală a asigurărilor cresc. Acest lucru în timp ce numărul și costul accidentelor rutiere încep să scadă.

Daunele încep să scadă

Pandemia de coronavirus împinge de la spate piața asigurărilor din România, tradițional una dintre cele mai rigide din Europa. Firmele pun accent pe serviciile online de calitate. Dar și pe cele la domiciliul clientului. Iar frecvența și severitatea daunelor încep să scadă. Sunt două fenomene așteptate de multă vreme în piață. Precum și în rândul clienților, fără rezultat, până acum.

În primul rând, măsurile luate de autorități în sensul limitării deplasării oamenilor vor duce, automat, la o reducere semnificativă a circulației automobilelor . Deci și la reducerea frecvenței daunelor. Frecvența daunei este un indicator specific ce arată câte mașini dintre cele asigurate RCA fac un accident timp de un an. Toți specialiști cu care a discutat ECONOMICA.NET apreciază că acest indicator va scădea, deși încă nu pot emite o estimare concretă. Automat, scăzând numărul accidentelor va scădea și rata daunei. Adică ponderea plăților de daune în primele brute subscrise de companiile de asigurare. Acest lucru se va întâmpla mai ales pe zona RCA. Aici primele brute nu ar trebui să scadă foarte mult, având în vedere că este o asigurare obligatorie.

Service mobil pentru mașina avariată

Omniasig lansează un fel de service mobil. Adică o unitate de tip „door to door” care ia mașina avariată din locul unde o lasă clientul, o duce în service. O repară, o sterilizează și o returnează. City Insurance a anunțat oficial lansarea primei de aplicații disponibile și pe mobil pentru constatarea, evaluarea și achitarea daunelor. De menționat că serviciul Omniasig este disponibil și pentru păgubiții din RCA. Dar el se adresează mai ales clienților cu asigurări CASCO( compania fiind unul dintre cei mai mari trei jucători pe acest segment). Iar serviciul City Insurance se adresează păgubiților din zona RCA( City Insurance fiind cel mai mare vânzător de RCA). 

Dosar de daună, rezolvat prin servicii online

Deși există mai multe firme de asigurări care au servicii de tipul video constatare sau constatare online, City Insurance este prima companie din România care vine cu o aplicație despre care spune că permite rezolvarea completă a unui dosar de daună, de la distanță . Adică parcurgerea tuturor etapelor, de la avizare și constatare la plata daunei. Proiectul, lansat în teste de aproximativ două luni, dar anunțat oficial abia zilele trecute este unul foarte curajos.Mai ales în condițiile în care City gestionează peste 150.000 de dosare de daună RCA anual.

El este principal asigurător pe acest segment. Deși inițial nu avea legătură cu pandemia Coronavirus, City Insurance promovează acum CityinsClaimsAssist ca o măsură de protecție a clienților. Aplicația se poate folosi în orice moment al zilei, chiar de la locul evenimentului. Cu ajutorul acesteia, informează compania, utilizatorii beneficiază de: conectare rapidă în aplicație și încărcarea informațiilor de la locul evenimentului. Dar și de asistență și instrumentare facilă a dosarului de daună, primirea unei oferte de despăgubire directă și comunicarea în aplicație cu inspectorul de daune City Insurance. Ultilizatorii vor beneficia  și  de posibilitatea redirecționării către una din unitătile de reparații autorizate, posibilitatea plății despăgubirii direct în cont.

Omniasig a lansat serviciul de tip door to door

Omniasig marchează a doua premieră absolută forțată de pandemie. El vine cu un serviciu de tip door to door. Valet Service le permite clienților Casco ai companiei să își repare autovehiculele fără a se deplasa. Dar și fără a se expune unui posibil pericol. În primele faze, păgubitul avizează dauna prin call center. El face apoi constarea video a daunei și primește instrucțiuni de la un specialist Omniasig.

Autovehiculul avariat va fi preluat de la domiciliul asiguratului. El va fi transportat pe o platformă în service-ul autorizat partener OMNIAȘIG. După finalizarea reparației, clientul va primi autovehiculul acasă, spălat, complet igienizat și dezinfectat.

Preluarea și predarea autovehiculului va fi realizată în condiții de maximă igienă. Personalul va fi echipat cu echipament de protecție specific (mănuși, mască). De acest serviciu beneficiază și păgubiții pe polițe RCA de la OMNIAȘIG. Dacă păgubitul dorește să beneficieze de serviciul Valet Service al OMNIASIG, el va trebui să specifice acest lucru la call-center, în momentul în care avizează dauna.site news

Lasă un răspuns