Prețurile produselor din magazine pot fi comparate cu ajutorul aplicației Monitorului Preţurilor Produselor Alimentare. Ponturi pentru cumpărători

Consiliul Concurenței a actualizat aplicația Monitorul Preţurilor Produselor Alimentare. Aceasta  permite compararea preţurilor din magazine. Aplicaţia Monitorul Preţurilor Produselor Alimentare a fost actualizată, Consumatorii pot compara preţul practicat de magazinele din apropiere pentru fiecare produs dorit, informează Consiliul Concurenţei.

Ce presupune aplicaţia

Până acum, aplicaţia permitea compararea preţului doar pentru un coş ce conţinea minimum cinci produse.

„Am îmbunătăţit aplicaţia Monitorul Preţurilor Produselor Alimentare pentru a veni în sprijinul consumatorilor, în această perioadă în care trebuie să ieşim cât mai puţin din casă. Acum, aplicaţia este mai uşor de utilizat. Iar consumatorii se pot deplasa direct la magazinul unde au identificat produsul de care au nevoie, la preţul cel mai bun”, a declarat Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei.

Informaţii despre aproximativ 30.000 de produse comercializate 

Monitorul Preţurilor Produselor Alimentare afişează informaţii despre aproximativ 30.000 de produse comercializate în peste 1.700 de magazine. Ele aparţin Carrefour, Kaufland, Penny, Selgros, Mega Image, Lidl, Cora, Auchan şi Profi. Recent, reţeaua Supeco a devenit partener al proiectului. Ca urmare, preţurile produselor alimentare practicate de aceste magazine sunt acum disponibile pe www.monitorulpreturilor.info. Platforma este gestionată de Consiliul Concurenţei. Dar datele/informaţiile sunt încărcate în aplicaţie zilnic, la nivel naţional, de către companiile partenere.

Consiliul Concurenței a actualizat aplicația Monitorul Preţurilor Produselor Alimentare. Aceasta  permite compararea preţurilor din magazine. Aplicaţia Monitorul Preţurilor Produselor Alimentare a fost actualizată, astfel încât consumatorii să poată compara preţul practicat de magazinele din apropiere pentru fiecare produs dorit, informează Consiliul Concurenţei.

Până acum, aplicaţia permitea compararea preţului doar pentru un coş ce conţinea minimum cinci produse.

„Am îmbunătăţit aplicaţia Monitorul Preţurilor Produselor Alimentare pentru a veni în sprijinul consumatorilor, în această perioadă în care trebuie să ieşim cât mai puţin din casă. Acum, aplicaţia este mai uşor de utilizat. Iar consumatorii se pot deplasa direct la magazinul unde au identificat produsul de care au nevoie, la preţul cel mai bun”, a declarat Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei.

Informaţii despre aproximativ 30.000 de produse comercializate 

Monitorul Preţurilor Produselor Alimentare afişează informaţii despre aproximativ 30.000 de produse comercializate în peste 1.700 de magazine. Ele aparţin Carrefour, Kaufland, Penny, Selgros, Mega Image, Lidl, Cora, Auchan şi Profi. Recent, reţeaua Supeco a devenit partener al proiectului. Ca urmare, preţurile produselor alimentare practicate de aceste magazine sunt acum disponibile pe www.monitorulpreturilor.info. Platforma este gestionată de Consiliul Concurenţei. Dar datele/informaţiile sunt încărcate în aplicaţie zilnic, la nivel naţional, de către companiile partenere.

Aplicaţia, accesată la nivelul întregii ţări de pe telefonul mobil, tabletă sau PC

Platforma online www.monitorulpreturilor.info poate fi accesată la nivelul întregii ţări de pe telefonul mobil, tabletă sau PC. Aplicaţia îmbunătăţită este deja disponibilă pentru PC, urmând ca în câteva zile să se poată descărca varianta actualizată din Google Play şi App Store.

Proiectul www.monitorulpreturilor.info a fost lansat anul trecut de Consiliul Concurenţei. Ea conţine două componente: Monitorul Prețurilor Produselor Alimentare şi Monitorul Preţurilor Carburanţilor. Ea permite consumatorilor să afle preţurile practicate de către principalele reţele de distribuţie a carburanţilor auto. Aplicaţia oferă posibilitatea de a contacta autoritatea de concurenţă atât pentru sesizări/reclamaţii. Cât şi pentru recomandări. site news

Lasă un răspuns