Magazinele mari din București, golite de frica coronavirusului. Vânzări record înregistrate în doar două zile

Magazinele mari din București, golite de frica coronavirusului. Oamenii cumpără de la produse alimentare, la cele de curățenie și hrană pentru animalele de companie.

Magazinele, golite în două zile
Luni și marți, vânzările în mai multe magazine ale marilor retaileri au crescut cu până la 40% față de o zi obișnuită, iar livrările pe aplicaţia Bringo au crescut cu 300 la sută, cele mai căutate produse fiind apă, făină, ulei, conserve, alimente congelate, paste, produse de curățenie și hârtie igienică, dar și mâncare pentru câini şi pisici.

Vânzările au explodat în marile magazine

Spre exemplu, la un hypermarket Carrefour din Bucureşti nu mai era deloc făină albă. Reprezentanţii magazinului au declarat că nu mai au nici pe stoc. De asemenea, rafturile cu apă şi conserve erau aproape goale, iar angajaţii abia făceau faţă cu aprovizionarea. În plus, angajaţii magazinului spuneau că, la ora prânzului, erau mai multe persoane la cumpărături decât de obicei.

Şi în magazinele Mega Image, Lidl sau Auchan se puteau întâlni situaţii similare.

Unii dintre clienţii magazinelor spuneau că nu îşi fac provizii din cauza informațiilor legate de coronavirus şi că nu se tem. Totuşi unii dintre ei au declarat că se pregătesc pentru o eventuală situaţie de criză.

Ce spunea luni ministrul Sănătății

Ministrul Sănătății, Victor Costache, declara, luni că supermarketurile au stocuri pentru o perioadă bună de timp. „Mâine avem o întâlnire cu reprezentanţii supermarketurilor, tot ce înseamnă Carrefour, Auchan, Kaufland ce mai avem în România. Deja am avut, telefonic, un prim contact, şi m-au asigurat că la nivel naţional, asta este vestea bună, avem stocuri pentru o perioadă bună de timp. În niciun caz nu trebuie să ne facem griji”, declara ministrul Sănătății.

Citește și: Victor Costache, ministrul Sănătății susținut până in pânzele albe de premierul Orban

Ministerul Sănătății a anunțat că Victor Costache va avea, marți după-amiază, o întâlnire cu reprezentanții marilor lanțuri de magazine „pentru a transmite măsurile de prevenire și limitare a eventualelor cazuri de infecție cu noul coronavirus hotărâte în Comitetul pentru Situații de Urgență”. site news

Lasă un răspuns