(FOTO) Firea prezintă primele imagini cu autobuzele hibrid pentru Capitală, au scaune de pluș și porturi USB

Firea prezintă primele imagini cu autobuzele hibrid pentru Capitală, care vor circula începând din aprilie. Acestea au 27 de locuri pe scaune şi 80 în picioare. Din fotografii se remarcă, în primul rând, faptul că toate scaunele pasagerilor sunt tapiţate cu un material textil.

Firea prezintă primele imagini cu autobuzele hibrid pentru Capitală

Autobuzele au prize USB pentru încărcarea rapidă a dispozitivelor mobile, cu sistem informatic performant care permite atât furnizarea informaţiilor în timp real despre călătorie pasagerilor, precum şi furnizarea unor date importante despre starea de funcţionare a autobuzului către Societatea de Transport Bucureşti, transmite News.ro.

Citește și Scene uluitoare într-un supermarket din România. Cum s-a amuzat un client pe tema coronavirusului

„Primele fotografii cu autobuzele hybrid Merdeces-Benz Citaro, care vor circula prin București începând din aprilie, în total în număr de 130. Este un pas important în diminuarea poluării generate de traficul urban. Mercedes-Benz Citaro Hybrid este votat autobuzul anului 2019. Practic, Bucureștiul va avea pt prima dată în istorie în componența flotei STB autobuze Hybrid. Prototipul a sosit la București ieri (n.r. – vineri), pentru instruirea personalului și pentru probele aferente rodajului. Valoarea totală a contactului este de aproximativ 50 de milioane de euro cu tva. Garanția de care dispun autobuzele Mercedes-Benz Citaro Hybrid este de 8 ani şi 480.000, garanţie de tip Full Warranty”, a scris Firea pe Facebook. 

La rândul său, Bogdan Aldea, director de vânzări la Mercedes Benz, a explicat că tehnologia hibridă ce echipează aceste autobuze face ca motorul electric, dispus între motorul termic şi transmisia automată, să funcţioneze atât ca agregat de antrenare a roţilor, cât şi ca generator de energie atunci când autobuzul frânează, energie care este la rândul ei stocată spre a fi folosită la punerea în mişcare a autovehiculului.


„Astfel, energia generată din frânare, pierdută în cazul autobuzelor convenţionale, este folosită acolo unde este nevoie de ea mai mult – la pornirile de pe loc constante, generate atât de plecările din staţiile S.T.B., cât şi de traficul urban aglomerat. Această calitate duce la o reducere semnificativă a noxelor emise, cât şi a consumului de carburant”, a precizat Aldea. site news

Lasă un răspuns