Efectele neobișnuite ale coronavirus. Vânzările de Black Friday, depășite în România de vânzările de carte, de Ziua Internațională a Cărții

Românii au cumpărat joi, de Ziua Internaţională a Cărţii, peste 120.000 de volume, în creştere cu 60% faţă de anul trecut, depășind și vânzările de Black Friday, conform unui comunicat al elefant.ro. Acesta este unul din efectele epidemiei de coronavirus.

Efectele coronavirus

Comanda medie a fost de 7 cărţi la fiecare coş de cumpărături. Iar 61% dintre comenzi s-au efectuat de pe telefonul mobil. Plata cu cardul s-a ridicat la 51%.

120.000 de titluri vândute într-o singură zi

„Cele peste 120.000 de titluri vândute într-o singură zi sunt un record absolut pentru elefant.ro. Au depăşit chiar şi comenzile de carte plasate de Black Friday. Apetitul pentru lectură în această perioadă este covârşitor. Explicaţiile sunt relativ simple. Mulţi dintre noi stăm acasă şi avem astfel mai mult timp pentru citit. În al doilea rând, fiind o zi în care am sărbătorit cartea, elefant.ro a propus pasionaţilor de lectură oferte foarte atractive ce au încântat publicul cititor”, a explicat Sergiu Chircă, CEO la elefant.ro.

Cărţile din categoria Ficţiune, în top

Cele mai căutate cărţi au fost cele din categoria Ficţiune. Ele au avut o pondere de 37% din total vânzări. Cititorii au solicitat în principal titluri best seller. O categorie care a fost foarte populară este cea a cărţilor dedicate copiilor, cu o pondere de 27% din total. Pe poziţia a treia în preferinţe s-au numărat cărţile de dezvoltare personală. Ele au o pondere de 21% din total vânzări. Din volumul total de cărţi cumpărate joi, 7% au fost din categoria Istorie şi biografii, iar restul de 8% din alte categorii.

Care au fost cele mai vândute titluri

Topul vânzărilor a fost dominat de titlurile: „Arta subtilă a nepăsării” – Mark Manson, „Povestea mea” – Michelle Obama, „Zuleiha deschide ochii” – Guzel Iahina, „Tatuatorul de la Auschwitz”, „Unfu*k Yourself.

Elefant.ro este unul dintre cei mai mari retaileri online din România, oferind celor peste 2.000.000 de clienţi o gamă extinsă de produse cu livrare prin curier, în punctele de livrare proprii din Bucureşti şi din ţară, precum şi prin partenerii strategici la nivel naţional. site news

Lasă un răspuns