De Ziua României, Puma atacă „mașina națională”

Ziua Națională a devenit un nou reper în marketing, fiind folosită pentru a lansa modele noi. Ultimul exemplu este dat de Ford care anunță că de 1 Decembrie pe poarta fabricii au ieșit primele modele Puma. Acesta este primul vehicul cu motor hibrid produs în România. Anunțul făcut char de 1 Decembrie este un atac direct la Dacia, considerată până acum „mașina națională”.

Primul tren cu Pume, spre Anglia via Olanda

De Ziua Naţională a României, Ford anunță că a încărcat primul tren cu mașini Ford Puma produse intergal la Craiova. Primul tren – pe care sunt  aproape 300 de maşini – va pleca spre Olanda. Ulterior, acestea vor fi transportate pe vapor către Marea Britanie. „Suntem foarte bucuroşi că lansarea noului model se desfăşoară conform planului. Echipa de lansare a lui Ford Puma, echipa Ford Craiova şi furnizorii noştri au făcut o treabă excelentă”, afirmă preşedintele Ford România. Compania nu a anunțat încă un preț oficial al noului model.

Cea mai modernă mașină produsă în România

Mașina este bazată pe platforma celebrului model Fiesta și are cea mai mare capacitate de încărcare din categoria sa. Puma va avea variante de motorizare de 125 de cai putere și 155 de cai putere. Marea noutate este însă că va dispune de un sistem inteligent de autoreglare mild-hybrid, detalii aici. Acesta monitorizează permanent modul în care vehiculul este condus pentru a determina când și în ce măsură să încarce bateria și când să utilizeze energia stocată de acumulator. Toți analiștii pieței auto sunt de acord că este cea mai avansată tehnologic mașină construită în România.

Investiții uriașe și 1700 de noi angajați pentru Puma

Ford România susține că odată ce producţia va avansa,  modelul Puma va ajunge în toate ţările europene. Dealtfel, lansarea comercială a mașinii în Europa va începe în ianuarie. Ford a început producţia noului SUV Puma în octombrie 2019. Pentru lansarea acestui nou model, compania susţine că a investit 200 de milioane de euro şi a recrutat 1.700 de noi angajaţi. Totodată, pentru a răspunde cererii crescute de pe piaţa europeană, Ford a introdus al treilea schimb la fabrica din Craiova.

Cu Puma, Ford sare serios la gâtul Dacia-Renault

Puma este modelul cu care Ford începe asaltul la hegemonia Renault în România. Producătorul francez domină piața internă cu Logan și a câștiat masiv cotă de piață în Europa cu Sandero și Duster.  Însă, francezii nu sunt foarte multumiți de afacerea din România, iar reproșurile lor au ajuns recent și la Guvern, după cum sitenews.ro a scris aici. Creșterea salariilor și absența autostrăzilor îi fac pe francezi să afirme des că se gândesc la alternative pentru producția din România. Iar americanii de la Ford stau la pândă precum o Puma…

Lasă un răspuns