Boicot Facebook: pierderi uriașe pentru Zuckerberg

Boicot Facebook este ultima acțiune a multor jucători de pe piața de publicitate in SUA. Cu efecte asupra companiei, dar și a averii lui Mark Zuckerberg. Acesta a pierdut 7,2 miliarde de dolari, după ce mai multe companii au scos publicitatea din reţeaua Facebook Inc . Informația a fost oferită de Mediafax, care citează Bloomberg Billionaires.

Acţiunile companiei de socializare au scăzut vineri cu 8,3%. Este cea mai mare scădere din ultimele trei luni. Iar aceasta vine după ce Unilever, una din companiile cu cele mai mari investiţii de publicitate din lume, s-a alăturat altor mărci pentru a boicota reclamele pe reţeaua de socializare. Unilever a spus că va înceta să cheltuiască bani cu publicitatea pe Facebook în acest an.

Valoarea Facebook a scăzut cu 56 de miliarde de dolari din valoarea de piaţă. Valoarea netă este acum de 82,3 miliarde de dolari, potrivit Indexului Bloomberg Billionaires.

Zuckerberg pierde podiumul

Acest lucru l-a mutat şi pe directorul executiv Facebook cu o treaptă mai jos în ierarhiile miliardarilor lumii. El este acum pe locul patru, depăşit fiind de şeful Louis Vuitton, Bernard Arnault. Acesta a urcat pe podiumul topului celor mai bogaţi oameni din lume, împreună cu Jeff Bezos şi Bill Gates.

Companii importante din SUA, de la Verizon Communications Inc. până la Hershey Co., au oprit reclamele pe reţelele de socializare. Decizia a venit după ce criticii au spus că Facebook nu a reuşit să asigure o verificare corectă a dezinformărilor pe platformă. Coca-Cola Co. a declarat că va întrerupe toată publicitatea plătită pe toate platformele de socializare timp de cel puţin 30 de zile.

Zuckerberg a răspuns criticilor tot mai mari în legătură cu dezinformarea de pe site. El a anunţat că va eticheta toate postările legate de vot cu un link care încurajează utilizatorii să se uite la noul său centru de informare a alegătorilor.

Lasă un răspuns